Seyma2424 benim zaten başından beri çok belirdim yoktu ilk gebeligimde mide bulantısı vs yoktu iştahım çok acıktı. Sadece göğüs hassasiyetim vardı o da kanama döneminde birden geçti. Kanama ben de 2, 3 kez oldu. Ilk 5 haftalıkken olduğunda pembe çok az geldi. Hemen hastaneye gittim ilaç vs vermedi kesenin dışında kanama alanı var 1 hafta sonra gel bakalım dedi bir hafta sonra gittiğimde kaybolmuştu. Ama bana rapor verelim dinlen demedi doktor. Ben de ilk gebelik olduğu için acemiydim rapor istemedim aktif olarak çalışmaya devam ettim işte. kanama gecince de günlük hayatıma devam ettim çok dikkat etmedim. Sonra yine kanama başladı sanırım 7. Hafta ortasıydı özele gittim bu kez kalp atışı vardı bu kez rapor aldım ve protestan kullandım . Kontrol zamanına kadar akintilar kahverengi devam etti sonra kontrolden bir gün önce de akıntıya göre yoğun kanama oldu çok az pintili. Ertesi gün doktora gittiğimde kalp atışı yok kese bozulmuş dedi. Benim en büyük hatam kanama döneminde ciddiyeti anlamayıp dinlenmemem. Burda gördüğümde beyninden vurulmuş dönmüştüm kanaması olanlar sadece yemek ve wc için ayağa kalkıyormuş ben çalışmaya devam etmiştim. Kanaması olan kim varsa her ne işi varsa bir kenara bırakıp dinlenmeli ben bunu bilir bunu söylerim. Çok şükür bu gebeligimde hiç kanamam olmadı. Gebelik belirtilerini de sonuna kadar yaşadım 7 hafta mide bulantısı çektim. Allahtan gelene karşı durulmuyor maalesef ama tedbiri birakmamak lazim