Resmen kendi hikayemi okudum şuan.. bende kontrol amaclı 11. Haftamda gitmişdim doktora, öncesinde hicbir sıkıntı yokdu herşey normaldi. Ve malesef kalbinin durduğunu öğrendim, bebek 9. Haftasına kadar gelişmiş sadece..
Dünyam başıma yıkıldı tabi ilk hamileliğimdi. Başka bir doktora daha göründüm, o da aynısını söyledi.. ben ilac kullanarak düşük yapdım, doktorum bana öyle önermişdi.. kürtajda beklemek gerekiyomuş sağlık acısından, ve bana sen 2 ay icinde tekrar hamile kalırsın demişdi. Tabiki cok üzüldük cok ağladım, ama verende Allah, alanda Allah. Üzülme.. ve çok şükür 2 ay sonra tekrardan hamile kaldım, hic beklemiyorduk tabi☺️ kızım bir bucuk yaşında şuan sağlıklı bir şekilde yanımda ve ben şuan 3.e hamileyim♥️ umut herzaman vardır, umudunuzu yitirmeyin, nasip.. inşallah tez zamanda sizde hamile kalır yavrunuzu kucağınıza alırsınız 🥰