sariniz13
Extra bir ücret alınmadı. Hatta sabah muayne olmak için kayıt açtırdığımızda alınan ücret bile doğum parasından düşüldü. Kısacası extra 1 TL bile ödemedik. Ebeler gayet ilgili hepsi hastane çalışanı değil de bi anne şevkatiyle yaklaşıyorlar. Doğumhanede olsun sancı çekerken olsun saçlarımı severek Geçecek kızım, sabret kızım diye söyleyerekten beni teselli ettiler haklarını yiyemem. Hep pozitif ortam yaratmaya çalışıyorlar. Ben doğum hanede çok kalmadım çok şükür o an da çok dikkat edemesemde gördüğüm kadarıyla gayet temizdi. Zaten sancınızı sancı odasında çekip son 9.5-10 cm açıklıkta doğumhaneye alınıyorsunuz. O yüzden doğum hanede çok durmuyorsunuz ( Belki olaya, duruma göre değişebilir en azından benim ki öyleydi. Kişiden kişiye değişebilir bu durum. )
Eş konusunda ise benim eşimi aşırı derecede kan tutar, bayılır o yüzden ben eşimin girmesini istemedim kötü olmasın diye ki dediğim gibi sancı odasında full yanımdaydı 15 dk doğumhaneyede girmemesi benim için çok zor olmadı :) eşimin girmeyeceği belli olduğu için hiç sormadım eş alıyor musunuz vs diye. Net bilmiyorum Aytakin hanım alıyor mu diye. Hastane’de havlu vermezler düşüncesiyle doğum çantama havlu koymuştum ama öyle geri evime getirdim istediğiniz kadar havlu getiriyorlar. Ped bile almanıza gerek yok onuda veriyolar sadece bi tık rahatsız ediyor hastanenin verdiği. Ama yine de kullanılamaycak gibi değil verdikleri hasta bezi. Klima evet tabi ki var odalarda. Yenidoğan sıcaklığı 24-25 derece oluyor genelde öyle ayarlı klimalar. İlk girdiğimizde 28 dereceydi oda ısısı biz kendimiz ayarladık ve hemşire doğru yaptığımızı söyledi. Kısacası onada karışmıyorlar doğrusu neyse o.