RES Aysegencc__ doğum ücretlerini yarın soracağıız. Yarın 39+1 bakalım inşallah zam gelmemiştiir. Nst ücreti pendik kartla 136 tl oluyor.
Aysegencc__ RES çok teşekkür ederim 🙏 inşallah Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 🤍 Doğumdan sonra da hikayenizi bekliyorum inşallah pozitif olur
sariniz13 buseeaydinn9 benimde aynı 1.5 parmak açıklık bar demişti çatı muayenesinde çok şükür sonrasında ağrı acı bişi yaşamadım muayene esnasında da acı hissetmedim 2 kere kontrole gittim hiç sancım yoktu bidaha bakmadı çatıma bende her gittiğimde bakar diye düşünmüştüm ama bakalım yarın kontrolüm var ve sanırsam 2 gün önce nişanım geldi geceleride yarım saatte bir sancı giriyor erkek bebiş olduğu için kalçadan vuruyor ağrılarım regl sancısı gibide karnım ve kasıklarıma yayılıyor artık doğurmakta istiyorum
sariniz13 Tugce-K hiç korkulucak bişey değil bir kaç saniye sürüyor zaten muayene kendinizi kasmayın rahat olun zaten gerisi doktorunuzda oluyor
RES Aysegencc__ inşallah 💙 doğum ücretini sorduk bugün. Normal doğum 16, sezeryan 19. Şu an zam gelmemiş. Yakında gelir gibi dediler muhtemelen 5 temmuzdan sonra geliir
fthnf_ Ay sonu fiyatların değişeceğini söylemişlerdi, pazartesi aradığımda henüz zam gelmemişti. Herhalde en az %30 farkedecektir.
RES Aysegencc__ şu anlık normal gibi görünüyor ama bebeğim kanala girmedi hala. Doğum vakti geldiğinde naskl olur hiç bilmiyorum :( ama normal şartlarda 2 temmuz 40.haftam 🥰
RES RES sbaahtan beri on tane aktar gezdim. Ahududu yaprağı bulamadım. Bu saatten sonra netten de sipariş vermiyim dedim ne zaman gelceği belli olmaz. O yüzden ananas, hurma, egzersiz vs devam ediyorum
Serendipity16 1Sendemi2 evet memnun kaldım hem hastaneden hem doktorumdan. 2 gece yattım. Ben hemen gaz çıkardım tuvaletimi yaptım mesela bana normal yemek getirdiler yemekler çok lezzetliydi. İlgilenen hemşireler sık sık gelip baktı antibiyotik serum verdiler ilk yürüyüşte zaten onlar yanınızda oluyor. Sadece emzirme konusunda pek bilgi vermediler bi hemşire tekrar gelicem dedi ama gelmedi bizde çağırmadık. Onu bilmiyorum ama ben tedbir amaçlı kendi makinemi vermiştim
Serendipity16 fthnf_ çok memnun kaldım doktorumdan çok rahat geçti sezaryenim sonrasında da gelip baktı sık sık. eşim girmedi benim öyle bi düşüncem olmadığı için sormadım da bi sormak lazım doktora
fthnf_ Serendipity16 teşekkür ederim🌸 ben ilk defa gidicem doktor hanıma. Yoğun olduğu için 19 temmuz en yakın tarih olarak verdiler. Bakalım süreç güzel tamamlanır inşallah
Serendipity16 fthnf_ rica ederim 💞kaç haftalıksınız ? Giden çoğu kişi memnun kalıyor inşallah sizde memnun kalırsınız tek sıkıntı işte çok yoğun olması
sariniz13 buseeaydinn9 merhaba doğum gerçekleşmedi bebeğim iyice kanala girmiş canan hanım 1 haftaya kadar doğar hazırlıklı ol dedi salı günü tekrar alttan muayene edicek 39+5 olmuş olucam
Rabia_dgn 1Sendemi2 14 mayısta 43 gün önce Aytakin hanımda doğum yaptııımm. Sorularınıza cevap verebiliriim
fthnf_ Rabia_dgn sezaryen mi oldunuz? Eğer öyleyse hastane Epidural seçeneği var mıydı ? Doktorla iletişim nasıldı, eşiniz doğuma girdi mi ?
Ecmsrn Rabia_dgn nasıl geçti ıkınma nefes alma vs gibi konularda yönlendirmeler nasıldı sancı esnasında duş vs alabildiniz mi bizimde son haftalar çok merak ediyorum süreci