1Sendemi2
merhabalar ben normal doğum yaptım ve doğumum birden başladığı için doktoruma yazdım, aradan alıp muayne etti ve doğumun başladığını görünce direkt yatış verdi. Eşim giriş kata indi yatış işlemlerini yaptı beni direkt sancı odasına aldılar. Kısacası benim. Sürecim böyle ilerledi planlı bir şey olsaydı da gününüz belli oluyor ve doktor o gün çağırıyor aşağıdan yatış işlemleri vs yapıp doktorun yanına gidersiniz gibime geliyor. Ya da tam tersi gibi :)