Gizem111 normal doğumdan korkuyorsunuz da sezaryen doğum korkunç gelmiyor mu? Ben sezaryenden daha çok korkuyorum.anestezi almak,ameliyathane ortamı,kat kat kesilmek sonra dikecekler vs daha bir sürü ayrıntı.normal doğum teknik anlamda korkulacak yani yok sancı kısmı çok fena.ustelik bebek çıktıktan sonra bitiyor bütün sıkıntısı.yani demem o ki illa korkulacaksa sezaryenden korkulmali. İnsanlar sezaryen doğumu küçümser doğum yapmak değil derler de asıl sezaryen zor bence.