Gizem111 kız manyakmısın ben deli dehşet korkuyorum ama bi tarafımdada inanılmaz bi özgüven var ve deli gbi normal doğum istiyorum, sezeryanın omca seyine karlanıcagına bi kerede çıkar rahatla miss gbi hem senin sağlıgın için hem bebek için 🌸 korkma son dkya kadar hersey değişir daha var çatı muayenesi faln olucaksın ona göre iyice netleşir ve normal derse doktor o imkanın varsa aslaaaa vazgecmeee