FyA herkes düşüncesini yazmakta özgür bu böyle bir uygulama kalkipta size neden böyle tepki gösterdiler anlamadım çok gereksiz 😃 en sağlıklı ve güzel olanı normal doğumdur çoğu insan keyfi olarak sezeryan oluyor aslında en işkence o farkında değiller sağlık el vermez o ayrı konu mecburi sezeryana karşı değilim ama keyfi olanlar biraz garip geliyor bu benim düşüncem herkes katılmaya bilir ama kimse kimseye de laf söyleyemez