Gizem111 öncelikle canim her dogum kendine özeldir ama simdiden bebegin kanala girdiyse korkma bildigim kadari ile bahsedeyim tavsiye istersen normal dogum denemeni tabikide isterim cunku asıl korkulmasi gereken sezaryen bence normal dogumda sanci cekiyosun dogum sonrasi hersey bitmis dogum yapmamis gibi ayaklanabiliyosun bebeginle rahat ilgilenebilirsin sezaryende ameliyata giriyosun karninda dikis oluyo 7 kat kesiliyo sonrasinda yurumen gerekiyo ki organlarin yerine otursun diye lavaboya cikmak sıkıntı olabiliyo
Yolun sonu her ikisinde de bebegine kavusuyosun her ikisinde de anne oluyosun tabikide olmasi gereken durumda sezaryen cokkurtarici bi yol ve turkiye bu konuda cok ilerledi ama tavsiyemce korkudan dolayi sezaryeni secme normal devam et aksi olursa illa doktorun önerecektir karari bebişine birak bence 🥰