Gizem111 Korkmana gerek yok cnm bende ilk gebeliğimde çok korkuyorum sürekli aklımda afedersin bu bebek nsl çıkacak ordan deyip duruyodum kendi kendime ama herşeyi akışına bıraktım sancım geldi geceden sancimi güzel karşılamaya başladım ilk ertesi gün öğlene doğru hastaneye gittim 5cm acikligim vardı yatış verildi suni sancıyla nstye bağladılar ilk başta normaldi herşey artık bebeğin doğacağı zamana yakın şiddeti artınca dayanılmaz oluyordu o zaman da artık bebek geliyordu zaten ebe ikin dedikce ikindim çatala aldilar 3ikinmada bebeğim kucagimdaydi şimdi ikinciye hamileyim 31haftalik olduk umarım bu bebeğimde sağlıkla kucağımıza alırız 🥰🥰