EA94 ilk bebekte diyelimki sen nefatifsin eşin pozitif ve bebek de pozitif. Anne kanı ilk gebelikte yeterli miktarda antikor üretemez. Farklı sebeple düşürmüşsündur sen zaten ilk düşükler in Çok belirgin teshisleri olmaz genelde sebebi anomali dır. Bize soru soruyorlar bildiklerimizi söylüyoruz post sahibine kafası karışacak ise sormasın kimse bsy gitsin doktoruna sorsun ne diyim