Deletedmom_116 yokusbebek post sizin diye uygulama sizin değil ya yazılanları terse çekip Cemkirecekseniz pist açmayın . İyi geceler
Hamdos Arastirmada fayda var benim Kan - oldugu icin 2 hamileligimdede asi oldum simdi 3.ye hamileyim onada yaparlar cunku kanim negatif ama senin pozituf diye doktora sor icini rahat tut
Niloyaaaaa Deletedmom_116 benimkiyle aynı çok tehlikeli bir durum gibi yazmışsınız o yüzden söyledim sizinki muhtemelen negatif eşinizin pozitiftir o yüzden kan uyuşmazlığınız vardır ama kadın pozitif olduğunda hiçbir şekilde kan uyuşmazlığı olmuyor 🌺
Ozbekasena yokusbebek sen pozitif sin Dr sor cnm benin 0rh- eşim Ab+ ben 7 haftada kanama oldu test yapıldı uyuşmazlık çıktı 7 haftada 8gne yaptirdim 18 haftada tekrar baktı Dr pozitif döndüyse gerek yok negatife se tekrar 28 haftada iğne yaparız dedi test negatif tekrar iğne olucam
Niloyaaaaa yokusbebek evet bilmeyen birisi o yorumu görünce gerçekten korkup panikler çok haklısınız 🌺