Semranisa kaç kilo doğdu bebiş
Şuna bende 33+5 im nişanım 3 gün önce geldi hafif batmalarım var ama nst de sancı çıkmadı.dün ciğer geliştirici oldum bugün tekrar 2.olacağım. 2,300 bizim bebiş gelirse acaba küvete alır lar mı ? Korkuyorum açıkçası doğum olup yanımdan alıcaklar diye.