zamloss123 Kızlar bugün tam 35 hafta oldu pembemsi bi akıntı geldi ilk gebeliğimde hiç böyle bişey olmamıştı doğum sezeryan olacak bu ne demek oluyor
Semranisa zamloss123 bahsettiğin şey nişan bende ilk hamileliğimde oldu doktor nişan gelmiş muhtemelen bir hafta içinde doğumun olur demişti gerçekten de 5 gün sonra tekrar benzer bir pembe akıntıyla doğuma girdim
4949zilanerturk zamloss123 vala cnm bende 37+1 2 gün önce lavabo da peceteye kan geldi az bisey böyle pembemizi kahverengiye yakın çok az bir şey hani elim falan kesilir ya o kadarcık bir şey nişan mi değil mi anlamadım doktora da gitmedim sancm da var ishal bebk aşağı inmiş gibi hissediyorum
Semranisa zamloss123 bide bende ilk nişan gelince ciğer geliştirici iğne vuruldu doğum yakın bebek doğunca küveze girmesin diye o yüzden mutlaka doktora git
zamloss123 biranne__ hemen gitmek de istemiyorum yatırırlar diye eşim işte ben gribim ilaç içmiştim parol iburamin zero onlardan olur mu acaba
Semranisa zamloss123 senle aynı 35 haftada nişan geldi 35+4 te doğum yaptım işte ilk 35 te gelen nişanla birlikte ben iki tane iğne oldum ciğer geliştirici
Feyzay Herkes size hasteneye gidin diyor doğumunuz yaklaşmış nişan olabilir her şey olabilir hala gitmemekte neden direniyorsunuz anlamadım. Gidin bir kontrol ettirin zor bir sey mi?
zamloss123 Feyzay sancım felan yok bebek hareketleri normal hemen gidip yatmak istemiyorum evde de kızım var nişan olduğuna emin olsam zaten gideceğim sorup öğrenmeye çalışıyorum