zamloss123 tamam da doktora bile sorsanız uzaktan bilemez heralde gidip muayene olursunuz yatmanız gerekiyorsa kızınız da olsa birine emanet edip yatarsınız o da bebeğiniz sonucta. Pembe akıntı normal olan bir sey değil herhalükarda nişan olmasa bile baska bir sey olabilir