Bestlak damlayı buradan duymuştum, doğum yaptığım gün sütüm vardı zaten ama bollaşsın diye ertesi günü kullanmaya başladım ama çok yoğun süt üretimi olmaya başladı. 2 gün kullanıp bıraktığım halde şu an kendi kendine süt geliyor göğüslerimden, öyle az buz da değil, oturuyorsam küloduma kadar, yatıyorsam yatağa kadar sırılsıklam oluyor.
İlk doğumda haftalarca uğramıştım ve mama desteği vermek zorunda kalmıştım.
Şu an bu kadar bol olması damladan mı yoksa bünyemden mi kaynaklı bilmiyorum ama bi deneyebilirsiniz bence damlayı. Çok öneren olduğu için ben de doğumdan önce almıştım sütüm yine az olur herhalde diye.