MorKelebek54 benim de öyle oldu, göğüs uçlarıma yakın ceviz kadar sertlik oluştu, bebek kavrayamıyordu. Sağarak rahatlattım göğüslerimi, sonra tutabildi. Damlayı da bıraktım zaten hemen.
Sanırım sütüm olmazsa diyerek değil de gerçekten sütün az olduğu kesinse ya da süt henüz gelmemişse kullanmak gerekiyor sadece.