beyzayagiz Arkadaşım 7aylık doğum yaprtı zorla normal yaptırdılar bebek doğarken çok zorladıkları için beyin kanaması geçirmiş bişey olmaz demiş azarlayıp göndermişler yaşında yürüyemediğini gördük. Beyin cerrahı hiç bir beyin kanaması zararsız diyemezsiniz hepsi hasar bırakır dedi zamanında bilseydik yaşıtlarına yetişirdi dedi. Heşireler ve sağlık görevlileti biraz sert ve umursamaz. Başka bölümlerdede değişik hatalar duydum ama onları bilemem tabi başımıza gelmedi.