Deletedmom0018 Tombikis96 @Mervetolga92 evet ismini çok duydum ama randevuları doluydu tekrar eski doktoruma randevu aldım bugün eğer hala sıkıntı yaşarsam rengin hanıma gitmeyi düşünüyorum ben de teşekkürler kızlar ❤️
HavvaK Sumeyyegyretli pzt çrş ve Cuma günü. Üç günlük bi eğitim. Hastahaneyi arayın sizi yönlendiriyolar ordan isminizi yazdırıp kayıt olabilirsiniz
Kubrakuzey Sumeyyegyretli ben çok memnunum devlette yaptım hastaneden hastaneye değişiyo sanırım benim şansıma Allah iyiylerle karşılaştırdı ebeler olsun doktorlar olsun çok ilgilendiler suni sancı ile doğum başlatıldı çünkü suyum gelmişti tek kötü yanı şuydu açılmamın ilerlememesine rağmen hemen sezaryene almadılar 10 saat kadar suni sancı aldım ama doktor bizim raporlara neden sezaryen yaptığımıza dair geçerli bi sebep yazmamız lazım burası devlet hastanesi isteğe bağlı sezaryen yasak dedi haklı olarak o da görevini yapıyo aslında su geldikten sonra 24 saat suni sancıyla bekletebilirlermiş yasal olarak buna hakları varmış ama ben dayanamayıp hastaneyi yıkınca 10 saat sonunda sezaryen oldum😂😂
beyzayagiz Shrrife birde ozel olcak ne hakla azarlamislar keske şikayet etselerdi o kadar para ödeyecem birde paramla rezil olcam oyle mi
Kayrabsra Bluedreams merhaba canım bnde geçen ay ona gittim iyi gibi görünüyor ama doğumda nasıl ilgili mi ebeler falan onu çok merak ediyorum sen kaçıncı gidişin
Bluedreams Kayrabsra merhaba ben de bir kere gittim çok tavsiye edilmişti doğumu bilemiyorum doğum eğitimi için yönlendirdi ilk etapta
Mervemert Bende şurada durayım 37 haftalık olduk hem özel hem kadın Doğum hastanesine gidiyorum karar vermedim daha hangisi normal Doğum için bilemiyorum
Kayrabsra Bluedreams dayımızın gelini onda yaptı iyi güler yüzlü falan dedi öylelikle gittim ama daha yeni heralde o hastane de daha önce devlet hastanesinde doktorlk yapmış netten araştırdım okudum hep iyi yorumlar yazıyor
Bluedreams Kayrabsra evet benim de kuzenim yeni doğum yaptı onda, muayenede bir şeylere baktı mesela ama olumlu ya da olumsuz yorum yapmadı merak ettim ama soramadım, olumsuz bir şey demeyince de heralde yoktur dedim sizinki nasıl geçti😊
Ftskoc NazlGlnen bi avazda kurtul insAllah 🤩 banada haber verir misin dogum nasil geçtiğini aysel hanım doğum u nasil bilmiyorum 😎🙄
Mus-sak [bilinmeyen] Doğurmayı Bekliyorum 😬 Sabah Nasipse Doğuma Girecem Kuzum Dua Edin N’olur ☺️ Yarın Gelirim Kids’e İnşallah ☺️
ercin95 Ayişe günenç hakkındanç bilgisi olan var mı? Ve büyükşehir hastanesi hakkında dogum ücreti falan
Asell2019 Tatlihamis ben hiç beğenmiyorum o doktoru canım gerçekten üslubu hiç hoş değil birinde annem için kadın hastalıklarından o doktordan randevu aldım sıram geldi ve isim yanıyordu ekranda kapıyı çaldım açılmadı bende kalabalıksan duyulmadı die biraz sesli tıklaytım kapı açıp sekreteriyle birlikte direk azarlamaya başladı bende şikayet ettim 184 e o da bizi şikayet etmiş hemen ve annemi muayene etmedi bakmak zorunda değilm baskası baksın diyerek o yüzden hiç iyi ve ilgili bi doktor olduğunu sanmıyorum
Asell2019 Sumeyyegyretli canım ben normalde özele gityorm ama araştırmada Feyza Nur İncesu die bi doktor var gerçekten çok memnunum tabı özeldeki kadr uzun bi muayene süresi yok kalabalıktan ama seni takip ettiği zamn unutmuyor ve özeldeki doktorumla nerdeyse birebir aynı seyleri sölüyor gitmek istersen tavsiye ederim