Sumeyyegyretli devlette düşünüyorsanız kesinlikle Dr.Ali Kemal Belviranlı kadın doğum ve çocuk hastahanesini tavsiye ederim. Sağlık bakanlığı tarafından anne Bebek dostu ünvanını almış bi hastahane👍🏻 Ben orada verilen eğitimlere katıldım. Doğumhanesini gezdik gayet güzel ve nezih ebeler Güler yüzlü. Üç arkadaşım da orda Doğum yaptı ve çok memnun kaldılar. Çünkü kordonun geç kesilmesi ve anne ile ten tene temasa özen gösteriyorlar.
Sigorta ve tıp fakültelerine gitmeyin derim. Çünkü orada çok fazla asistan oluyor ve bunların içinde erkek de bulunabiliyor. Ama dediğim hastahanede Doğum katında sadece ebeler var
Sancı odası ve Doğum yaptığın oda aynı. Yani istersen çatala çıkmadan yatağında bile doğurabiliyorsun 😄