Kubrakuzey Sumeyyegyretli ben çok memnunum devlette yaptım hastaneden hastaneye değişiyo sanırım benim şansıma Allah iyiylerle karşılaştırdı ebeler olsun doktorlar olsun çok ilgilendiler suni sancı ile doğum başlatıldı çünkü suyum gelmişti tek kötü yanı şuydu açılmamın ilerlememesine rağmen hemen sezaryene almadılar 10 saat kadar suni sancı aldım ama doktor bizim raporlara neden sezaryen yaptığımıza dair geçerli bi sebep yazmamız lazım burası devlet hastanesi isteğe bağlı sezaryen yasak dedi haklı olarak o da görevini yapıyo aslında su geldikten sonra 24 saat suni sancıyla bekletebilirlermiş yasal olarak buna hakları varmış ama ben dayanamayıp hastaneyi yıkınca 10 saat sonunda sezaryen oldum😂😂
Mus-sak Zehraa42 Yeni Binada Çok Kalabalık Gece Sancılanmış Ve Mecburen Oraya Gitmiştim ,, 15-18 Yataklı Bir Oda Sancı Odası Ve Su Getiren Annemi Bile Almamışlardı İçeriye
Zehraa42 Mus-sak evet ben de gece rahatsızlaninca bebegi kontrol ettirmek için çıktım odaya ve 10-15 kişilikti sancısı olan bayan perdeli bir yerdeydi sadece
Mus-sak Btl42 Annelik Sigortasından Faydalanıyorsanız Yada Sigortanız Varsa Doğum 1.600 Lira Tek Kişilik Oda 200 Lira Süit Oda 450 Lira
Sumeyrabal Btl42 yok aradim ama telefonda bilgi vermiyoruz dediler pazartesi kontrolum var o zaman sorucam
Deletedmom0018 Shrrife gerçekten güzel bir nimetmiş gece doktor olması. Sağolun çok yardımınız dokundu ❤️ Gece acile gitmem gerekirse direk başkente gideyim
Sumeyrabal Sumeyyegyretli 100 tl idi 110 oldu ocaktan sonra suan dogum ucretini bilmiyorm pazartesi kontrolum varo zaman soracahim normalde 1500 dü
Sumeyyegyretli Sumeyrabal benim zaten son 2 ayım inşaAllah. Şimdi 2 haftada bir çağırıyor doktor ama her gittiğinde veriyormusun muayene ücreti yoksa ayda 1 kere mi ?
Sumeyrabal Sumeyyegyretli mesela bir kere ödedin eger tekrar 10 gün icinde cagirirsa o baktiginda ucret odemiyorsun ama 15 gunde cagirirsa veriyorsun yani sadece 10 gun icinde ucretsiz son haftalarda bende cok zorlaniyorum surekli cagirdigi icin
Ftskoc Ben sadece 2 kez kontrole gittim devlete kaydım bulunsun diye. Ilkinde 20 haftalikti gittim doğum pozisyonunu almis dedi 20 hftalik bebek ne doğum pozisyonu dr riskli bi gebelik geçirmediğini her gittiğimde dile getiriyor dedim. Zaten daha erken doner vs dedi. Ultrason resmi istedim onu ilk başta deseydin verirdim bi daha ki ay vereyim dedi. Ikinci de ayrintiliya gittim güya kac haftalık olduğunu bile söylemedi bi kg soyledi iyi bebek dedi ultrason resmi vs vermedi. Allahim düşürmesin ellerine..
Ftskoc Özel selçuklu aysel kamer e gidiyorum dr cok memnunum. Doğum ücreti de tek kisi lik oda ile birlikte 1750 karta taksit yapıyorlar son zam geldiyse bilgim yok. Ama dr tavsiye ederim
Asaf01 ercin95 muayene ücreti 110 TL yılbaşından sonra artmış Doğum ücreti de yılbaşından önce normal Doğum 1.350 TL sezeryan 1.500 TL idi şuan kaç oldu bilmiyorum ama
Zehraa42 Sumeyyegyretli özellikle belirtirseniz erkek asistan girmez sanırım ben gittigimde 2-3 tane bayan 1 tane erkek asistan vardı.
Tatlihamis Deletedmom0018 eğitim araştırmada aylin önder dirica doktorum çok çok tatlı ve iyi bir doktor doğum haneye kimse alınmaz ama ben hiç erkek ebe görmedim hep bayan ama nöbetçi doktor erkek denk gelebilir
Ftskoc Tatlihamis benim memnun.kalmadigim dr bu. Ultrason resmi istedim basta söyleseydin verirdim bi daha ki ay vereyim vs dedi. Ve perşembe gunu gittim sonuç günüymüş galiba benimle birlikte 3 suriyeli daha odadaydı ve onların yanında kontrolümu yapti
Mus-sak Zehraa42 Psikolojimi Bozup Döndüm 😞 Çok Sıkıntılı Acılı İnsanlarla Yüz Yüze Uzun Vakit Geçirmek Beni Çok Üzmüş Ve Germişti .. Halimize Şükürler Olsun Rabbim Hastalara Şifa Versin