162999 Umuttayorulur kaç yaşındasınız? Bende 2 ay sonra tüp bebeğe başlamayı düşünüyorum ama görüştüğüm merkezler çift embriyoya karşı 35 yaşın üstüne yaptıklarını söylediler
Umuttayorulur 162999 29 sebepsiz infertilite ilk tüp bebek denemesi benim doktorum insiyatif kullandı. Özel hastaneler de de kılıfına uydurup yapıyorlar diye biliyorum. Yani yorumlar da o şekilde okumuştum.
mrp2023 -Dmt normaldede evde vakit geçirmeyi seviyorum Allahtan bakalım güzel geçeceğine inanıyorum bu sürecin rabbim dualarımızı kabul etsin 😍🩷☺️
mrp2023 Ysmnpmk ya inşallah benimde pozitif olur sağlıkla doğarda kucağımız dolar 🥹 bugün çok duygusalım 😅
162999 Umuttayorulur bende 28 ve 2 embriyo istiyorum özelde yaptıracağım zaten inşallah kılıfına uydururlar
babyiscoming_ mrp2023 kuzum bende de hiç belirti olmadı. Sadece ilk 2 gün sağ kasığımda ufak ufak batma oldu. Sonra tek hissettiğim kasıkta doluluktu onun harici hiç bir belirtim olmadı. Belirti arama kendinde hiç herkeste olmuyor
mrp2023 babyiscoming_ yok aramıyorum sadece unutuyorum transfer olduğumu iş yapasım geliyor ondan dedim 😅
Ysmnpmk mrp2023 inşallah rabbim seninde kucağını boş bırakmasın güzel haberlerle gel buraya.🌸🩷bende 4.5 sene sonra gebe kalabildim hala şaka gibi geliyor☺️
Ysmnpmk mrp2023 evet canım darısı isteyen herkesin başına inşallah rabbim hiçbir kadını bu duygudan mahrum bırakmasın inşallah 🤲 bende bebeğime zamanında sağlıkla kavusurum inşallah tek duam bu🤲💕
mrp2023 babyiscoming_ ben 8.gün akşamı negatif gördüm canım doktorumla konuştuk negatif malesef bıraktım çoktan ilaçları vs.
mrp2023 babyiscoming_ evet 8.gün 0.1 olduğundan doktorum bıraktırdı ilaçları zaten gündüz idrar testide yapmıştım negatifti test bozuktur belki diye kan verdik malesef negatif
mrp2023 Nergizos eşimin dna hasarı çok yüksek geldi zaten demekki sağlıksızdı embriyoda yapıcak bişey yok ☺️