mrp2023 Nergizos eşimin dna hasarı çok yüksek geldi zaten demekki sağlıksızdı embriyoda yapıcak bişey yok ☺️
babyiscoming_ mrp2023 kesinlikle canım sağlıksızdır her şeyde bir hayır vardır sıkma canını Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur canınız sağ olsun tekrar denersiniz❤️
mrp2023 Nergizos evet canım ama merkez değiştirmeyi düşünüyorum 6 ay sonra tekrar tüp bebek deneyebiliriz şuan çok erken olduğunu düşünüyorum
mrp2023 babyiscoming_ öyle canım Allah büyük rabbim ne zaman nasip ederse ☺️ bugünlerimizede şükürler olsun