mrp2023 babyiscoming_ yok bende yapmıcam süpürge falan canım ağır kaldırmıyorum yatıyorum şimdilik 🩷 bal damlıyor ağzından inşallah tutunur ya 🥹😘
cansugunes0210 Benim de pazartesi günü transferim var inşallah çok heyecanlıyım nasıl oluyor transfer biraz anlatabilir msin?
mrp2023 cansugunes0210 ben çok korkarak gittim canım ama hiç beklediğim gibi bi acı olmadı hiç korkma aksine çok duygusal bir an bence hep dua ettim 6-7 dk falan sürmüştür zaten cok güzeldi ☺️🥹
-Dmt mrp2023 transfer gününü baz almıyorlar regl başlangıç tarihin gebelik başlangıç tarihin olarak düşünüyorlar tüp bebekte olsa öyleymiş banada doktorum söyledi benim gebelik başlangıcım 6 mayıs olarak geçiyor tedaviye başladığımız tarih
mrp2023 -Dmt Allah razı olsun inşallah tutar 🥹☺️ aa öylemi transfer tarihiyle bakmıştım ben demekki son adete göre bakılacak inşallah tutunurda 💐☺️
cansugunes0210 mrp2023 korku çok yok da merak ediyorum sadece o süreci inşallah tutunur senin bebişin de hayırlısıyla
Umuttayorulur mrp2023 benimde çok duygusaldı. Embriyoların rahmime yerleştiğini gördüm doktor annesi bak bebeklerine merhaba de dedi 🥹🥹🥹 Çok değişik hisler. Önce pozitif haberini sonra Keselerini ve gerçekte kendilerini görmeyi nasip etsin Allah 🌸
-Dmt mrp2023 bende öyle düşünmüştümde değilmiş sende zaten öğrenirsin kan testi sonucundan sonra bu süreçleri pozitif olacağı için ❤️ kendine güzel uğraşlar bul kafanı dağıtacağın bu duruma odaklanmayacağın bişeyler bence öyle zaman daha hızlı geçiyor 😊
Umuttayorulur mrp2023 bende aynı durumdayım. Benimde geriye embriyom kalmadı. İki sağlıklı kaliteli embriyom vardı ikisini de transfer etti doktor. Umarım benimlelerdir 🥹 Umarım hepimizin, bu yolda emek veren herkesin hikayesi mutlu sonla biter 🌸
cansugunes0210 Umuttayorulur doktor kendi mi karar verip embriyo koyuyor yoksa bize mi soruyorlar cnm
Umuttayorulur cansugunes0210 ben doktora 2 embriyo istediğimi söyleyecektim ama transferden önce hiç doktorla bir araya gelmedik daha öncesinde de tamamen aklımdan çıkmış konuşmadım. Ben araştırma hastanesinde tüp bebek yaptırdım. Doktorum transfer için geldiğin de 2 embriyonu da transfer edecem dedi. Yani benim doktorumun kendi insiyatifiydi.
cansugunes0210 Umuttayorulur hmm benimki özel bende henüz hiç konuşmadım ama ben 1 tane embriyo transfer etmek istiyorum
Umuttayorulur cansugunes0210 özelde istekleri baz alırlar zaten diye düşünüyorum. Siz 1 isterken 2 transfer etmez. Ben olmuşken 2 olsun çocuk işi bitsin birde şansım belki daha fazla olsun eğer biri tutmazsa diğeri tutar belki diye istemiştim 🤷🏻♀️ birkaç gün sonra sabredip öğrenecez bakalım dediğim gibi olmuş mu şansım artmış mı pozitif görüyor muyum İnşallah görürüm 🥹
cansugunes0210 Umuttayorulur inşallah pozitiftir eminim beklemek çok zordur şu anda sizin için ben ikizle yapamam zor yani ben ondan 1 tane düşünüyorum konuşacağım doktorumla transfer den önce 4 tane embriyom var zaten
162999 Umuttayorulur kaç yaşındasınız? Bende 2 ay sonra tüp bebeğe başlamayı düşünüyorum ama görüştüğüm merkezler çift embriyoya karşı 35 yaşın üstüne yaptıklarını söylediler
Ysmnpmk mrp2023 kesinlikle canım normalde gözüme batmayan ev transfer zamanı daha bı temizlik yapasim geliyprdu 😂😀
mrp2023 Ysmnpmk bide hiç belirti yok ya transfer olmamışım gibi sanki normalim opudan sonra ağrım olmuştu mesela istesemde yapamamıştım bu daha gayet normalsin ya bi tuhaf oluyor
Ysmnpmk mrp2023 normal canım belirti olmaması herkeste belirti olmuyor benimde 1 2 gün kasık ağrısı oldu sonra kayboldu tutmadı diye düşünürken pozitif olduğunu öğrendim
babyiscoming_ mrp2023 kuzum bende de hiç belirti olmadı. Sadece ilk 2 gün sağ kasığımda ufak ufak batma oldu. Sonra tek hissettiğim kasıkta doluluktu onun harici hiç bir belirtim olmadı. Belirti arama kendinde hiç herkeste olmuyor
mrp2023 -Dmt normaldede evde vakit geçirmeyi seviyorum Allahtan bakalım güzel geçeceğine inanıyorum bu sürecin rabbim dualarımızı kabul etsin 😍🩷☺️
mrp2023 Ysmnpmk ya inşallah benimde pozitif olur sağlıkla doğarda kucağımız dolar 🥹 bugün çok duygusalım 😅