El doopleri denen salak aletle bebegimin kalp atisini dinleyip cok zayif diye apar topar beni ambulansla hastaneye yollayacaklardi panikten öldüm zaten o günden beri gitmedim izlemlere de.O gün ciktim oradan aglayarak kendi doktoruma gittim bir dünya kızdı sacma sapan isler yapiyorlar gebelerimi panikletiyorlar diye aşı olmaya diye gitmistim aşı da olmadim gitmeyecegim doguma kadar aile hekimligine