kucukcivciv09 Kızlar benim sağlık ocağındaki ebem beni delirtmeye başladı aslında kendisini çok severim keza doktorumu da çocuklugumdan hatta bebekligimden beri bana bakan ebem doktorum da çocukluğumdan beri muayene etmekte şimdi ise çocuğum için gidiyorum ama tak etti artık istemedigim ne varsa yaptırıyor evlilikten sonra insülin sebbiyle kilo aldım ve veremedim bu yüzden kilomu her ay tartılıp güncel kilomu duymak beni rahtsız edicek biliyorum kadın resmen duymak istemiyorum dedikçe duy diyip dank diye söylüyor 12. Hafta ilaçlarını vermediler sadece d vitamini verip gönderdiler 12. Hafta da idrarında kan çıktı yüzüme öyle bi baktı ki telaş ettirip hastahaneye gittim hastahaneden sonra aradıgımda bişey yok dedigimde ee sen niye telaş yaptın kiii bişey yokktuu denildi. Doktorum da kan sonuçlarında saframın yüksek çıktığını söyleyip telaşlandırdı sagolsun kadın dogum uzmanım ona da baktırıp korkulucak birşey olmadığını söyledi ya ben bu sağlık ocağına gitmek zorunda mıyım 16. Hafta da gitmedim açıkçası kan verilicekse gittigim hastahane de yaptırsam olmuyor mu(özele gidiyorum bu arada)
momofmychildren kucukcivciv09 sağlık ocağı takiplerini ordan yaptırmanız gerekiyor çünkü onlar bakanlığa bildiriyolar
Tugcev kucukcivciv09 sağlık ocağında ki doktorlar bir tık daha ciddi yaklaşıyor olaylara. Ben tiroit konusunda sağlık ocağında bir sürü olumsuz yorum duyduktan sonra dahiliye tarafından rahatlatıldım mesela. Her şey alanları olmadığı için büyük ihtimalle yaklaşımları farklı. Sağlık ocağında bir şeyin sonucu çıkınca panik yapıp koşa koşa hastaneye gidiyorum, hastanede hiçbir şey yok diyor 😂 kilo takibini de mecbur yapıyorlar. Ben her ay gitmiyorum ama her trimesterda bir kere mesela. 27. Haftaya girdim bayramdan sonra 3. Kez gideceğim. Her ay kilomu duymak istemiyorum dediğiniz için söylüyorum bunu 😊 gerçi burda her ay giden arkadaşlar vardı. Sağlık ocağına göre değişiyor sanırım
sariniz13 kucukcivciv09 seni bu kadar geriyorlarsa sakın gitme ne işin var yani boşver git devletten randevu al kan tahlillerini vs.orda ver yani gebeyken kendini strese sokucak şeylerden kaçınman gerekiyor
Miskinim kucukcivciv09 benden hiç kan frlan almadı sağlık ocağı 18.haftamda çağırdı kiloma baktı o kadar
kucukcivciv09 momofmychildren mecbur gidilicek ozmaan inanırmısın bıktım onlardan ya dogum ve gebelik hakkında seminer yapmışlar zorla kadın beni seminere soktu zorunda da degildim işimi gücümü bırakıp katılım saglamak zorunda kaldım
momofmychildren kucukcivciv09 bazen sağlık ocakları tuhaf davranıyo beni de endişe ettirmişlerdi ama kendi doktorum sorun yok demişti bence aldırış etmeyin muayene olup çıkın ben kilolu hamile kaldım her gittiğimde kiloma yorum yapıyorlar 😂
sumkiz kucukcivciv09 değiştir sağlık ocağını. Ben de inanılmaz absürt olaylar yaşadım hatta şikayette ettim. Ve şimdi değiştirdim yarın ilk kez gidicem. Hayırlısı. Gerçekten inanılmazlar. Çok hamile ile ilgilendiklerinden beyinleri sulanmış bence 😅😅😅
kucukcivciv09 E_Duha biliyorum kuzum doktorum cidden çok iyi aslında bu zamana kadar aileme ve bana koydugu hiç bir teşhis boş çıkmadı verdigi hiç bir ilaç işe yaramamazlık etmedi mahalle degiştirmemize ragmen hiç degiştirmedik bu yüzden asıl sorun ebem de ve doktorum degişmeden ebem de degişmiyor malesef
kucukcivciv09 Tugcev ay evet beni de her ay çağırıyor tamam güzel kan degerlerimi takip etmesi ama sen kilo problemi yaşayan bir insana zorla birşeyleri duyurma çıkıyorum tartıya bak sen bana söyleme diyoeum hayır hayırrrr duyucaksın diyor ama psikolojimi toplayamıyorum yapma 😂😂
kucukcivciv09 sumkiz ay lütfen benim ve çocuğumun hayatını bu kadar önemsemesinler ben yeterinc üstleniyorum bu konuyu😂😂😂
sumkiz kucukcivciv09 kesinlikle ama işte akıl almaz şekilde hadsiz bir şekilde saçma sapan yorumlar yapıyorlar. Bakalım yarın beni neler bekliyor. Gene sormadığım bilgiler verirlerse usul usul rica edeceğim. Eyv işiniz sanırım fakat ben sormadıkça bana akıl vermeyin ahahahaba 😅😅😅😅 bir de sanırım çok bilinçsiz anne adayları olduğundan da böyle oluyor olabilir. Eskiden böyle değilmiş çünkü.
Sssa Bizim sağlık ocağı beni bir kez bile aramadı, ne kan testi, ne aşı, asla hamilelik takibi yapmıyorlar ben anlamış değilim. Zaten riskli gebeyim gidemem ama genede çok şaşırıyorum ilgililer denilince
sumkiz Sssa ceza yiyecek olan onlar. Boşver ama bebek doğduktan sonra maalesef sağlık ocağı lazım olacak. İki ucu … değnek 😅
sumkiz kucukcivciv09 aynen özelde yapılmayan ya da çok ücretli aşılar var onlar hep ücretsiz olarak takipli bir şekilde yapılıyormuş. Acı ama gerçek sağlık ocağı lazım. Ama bazı eğitim hastahanelerinde öncelikle bebekler oluyor orada da yapılıyor. Ama en net ve yakın çözüm sağlık ocakları. Ben her şeyi araştırdım. Nefret ötesi fobim oldu ebeler. Ama sakin olmalıyız 😅😅😅 amin.