kucukcivciv09 benimki gibi çok severim ama ilk hamile kaldım 2 gebeligimdede preaklempsi geçirdim ben bu 30. Haftayı bulmaz doğurman dedi tansiyonum 16 çıkmıştı yine 35 haftamız bitti şükür 37 de alincak zaten başından sonra şeker cikti insülin baslatcaklar sana diye sevk etti bişey çıkmadı bı bebeğin kalbi çok hızlı atıyor tehlikeli dedi gönderdi normal çıktı her gittiğimde kötü haberlw beni ağlatarak gönderdi sağolsun