Asilkaselg aynen o süreçte ben de öyle düşündüm, şuan da öyle bi durum sözkonusu zaten, bebek yine tostik birisi olacak gibi görünüyor… yine sezaryen olacak tabi ki ama erken olsun hiç istemiyorum, doğum şekli değil beni zaten üzen, doğum süresi… bu sürenin belirlenmesi noktasında inisiyatif alsam diyorum risk olur dimi gibi :(