Saftirik amin inşallah 🙏🏼 teşekkürler 💐
o zaman şöyle diyeyim. 34 ten snr bebek için çok sıkıntı olmuyor. Genel de doktorlar 36 ya kadar bekleyip 36. Hafta içerisinde alıyor. Zaten herşeyi gelişmiş oluyor. 🤷🏻♀️
Dediğim gibi eğer istiyorsanız doktorunuzla konuşun bekleyin. Ama zaten sezaryen olacak beklemenin bir anlamı yok.