Mucizebebegim1
Mutlu evliliğin sırrı olduğu gibi kabul etmek bence .
Gerçekten bazı konularda çok karışıyoruz
Adamın kapasitesi neyse o odur yani
Elbette Gönül ister ki benim gibi geniş görsün düşünsün uygulasın ama adam direk karşıya odaklı çevreye bakmadan sonuça ulaşmaya çalışıyor. Şimdi ben mimiklerden jestlerden konuşma tonlamasından binbir hikaye yazsam da eşime normal geliyor
😂😂😂
Kızlar dedikoduyda biz bize iyi yapıyoruz herşeye anlamlar yüklediğimiz ve olduğuna inandığımız için
Eşimle dedikodu yapamıyorum mesela
O ben anlattıkça şaşırıyor ondan bumu çıkıyor diyor 😅😅😅 yok Şuan kendimi yoruyorum diyorum laf anlatacağım diye diyorum 🤣🤣🤣🤣🤣🤣