Mucizebebegim1 sadece anne baba olsa yine iyi bazılarının lafını bile dinliyo maalesef hem anne hem bacıları az çekmedim hâlâ çekiyorum değişen bişey yok 10 yıldır evliyiz birgün olsun onlara karşı beni ne savunduğunu gördüm nede sesini çıkardığını hep onların lafıyla benim üstüme yürüdü haklıdan olsalar haksızda olsalar hep beni haksız kötü bildi