Sarina98 Evliliği devam ettirmeye niyyetliyseniz (SİZZ, 2KİŞİ KARŞILIKLI) o evlilik devam etmenin, anlaşmanın, uygunlaşmanın bir yolunu bulur. Yok eğer biri yan çizip, diğeri devam ettirmeye çabalıyorsa o evlilik zor.
elfkrmn01 Mucizebebegim1 Bence birbirini rakip değilde aynı takımın oyuncusu gibi görebilmek, her konuda iletişimde olabilmek, empati, saygı ve anlayış. Çok şey saydım gibi duruyor ama hepsi birbirini besleyen püf noktalar.
Mucizebebegim1 elfkrmn01 kesinlikle öyle rakip olayı çok itici günümüzün de aslında görünmeyen dillendirilmeyen büyük problemlerinden 🌸
[silindi] Mucizebebegim1 Erkekler için Hanımcı ol mutlu ol, Kadınlar için kocaya hizmet vatana hizmettir😂 şaka bir yana ortak paydada buluşabilmek bence. Bir de tolerans maalesef aklımızdakilerle, hayat pek uyuşmuyor o sebeple uyum sağlamaya, mutlu olmaya çalışmak önemli.
1prensesannesi__ Mucizebebegim1 mutlu evliligin sirri en basta karsilikli saygı ve çekebilirlik sonuc olarak farkli ailelerde farkli kültürlerde yetismis 2 insan ayni evi paylasmaya basliyo ve anlamamazlıklar olabiliyo karsilikli olarak biraz suskunluk ve anlayisla cokta sorun cikmiyo 😁
Zeyyno_ Mucizebebegim1 Evt bence evliliğin olmazsa olmazları temelinde saygı olmayan ne evlilik ne arkdslik ne dostluk hiçbir zaman yürümez 👌
Ayliz010 Mucizebebegim1 ailelere zaten duyurulmamali bile bariscak olsanzda cekiniyosunuz sonra dha kotu oluyor
Mucizebebegim1 Merve-betul inanın bazı adamlar o kadar fedakar olgun olmasına rağmen memnuniyetsiz şükürsüz ve gerçekten aslında konuşmayın sadece dır dır eden gürültü olsun yani boş konuşma olsun diye hareket eden o kadar çok kadın var ki . Tabi dediğiniz gbi olgunlasmams erkeklerde var yani aslında bunlar biraz genellleme ☺️
miavega Mucizebebegim1 Valla bence en baştan doğru kişi olduğundan emin olmadan evlenmemek. Aman şu huyu da evlenince düzelir dememek. Mutlu evliliğin ilk sırrı doğru kişi ile evlenmek. Sonrasında tabii ki evlilik birliği içerisinde yaşanacak olan sıkıntılarda anlayışlı ve birleştirici olmak. Asla ayrı yatmamak, sorunları konuşarak çözüme ulaştırmadan üstünü kapatmamak.
Mucizebebegim1 miavega evet evlenmeden önceki hatalar ört pas edilmemeli çok katılıyorum buna asla evlendikten sonra düzelmeyen şeyler bide üstüne daha beter oluyor
Mucizebebegim1 Denizdnzdnz bu onunla alakalı aslında karakterinde oturmayan bişeyler olduğu için yada muhakkak çok güzel ve çok becerikli bi kadın olduğunuz için ben bunu elde ettim daha iyisinide ederim deyip marifetin kendisinde olduğunu sandığı için eşiniz hata yapmış . siz kendinizi hiç üzmeyin sıkmayın dimdik durmaya devam edin hala aynı evi paylaşıyorsanız ona karşı hizmet etmeyi 10 üzerinden 1 e indirin kendinize daha çok zaman ayırın . Bundan sonra bencil biri olun buna mecbursunuz sonucu ne olursa olsun siz herseyden herkesten önemlisiniz 🌸💕❤️
Tuba-M55 Merve-betul yermek için söylemedim ama malesef ki bunu, yapan erkek susuyo diye konuyu konuşmak istediği için fazlası ile uzatan uzattıkça da konuyu saptırıp erkeğin sinir uçlarına dökün duran çok örnekle karşılaştım. Aile ilişki problemleri içersinde önemli bir yeri var bu meselenin ona değinmek istedim belki dırdır kelimesi hoş değil ama bu bi problem🤷♀️ ve inanın erkeklerin en hazetmediği şeylerden biri.
Mucizebebegim1 Sarina98 evet güzel bi bakış açısı ❤️bu şekilde zorba bi eşi olan hem kadın hem erkek için ve başka çaresi yoksa evliliği devam ettirmekten başka olabilir . Ama küfür hakaret boyutuna asla gelmemeli ha adam ediyor mu yada kadın ediyor mu kişi sınırını çizebilmeli benimle bu şekilde konuşamazsın bana bu şekilde davranamazsın şuan sinirlisin uzak dur sakinleşince konuşalım gbi bi tarafın farkındalgı hep yüksek olmalı 🌸