Sadeceanne2 littlechick 1 hafta içinde vermesi çok normal doğumda ki kilosunun 100/10,15 ini ödem olarak atıyor vücut 1 haftadan sonra almaya başlar Allahın izniyle kaç kilo doğdu prenses in 😊😊 daha dur anne sütü almaya başladıysa. Oooo tombiş tombul bile olur
Semra03 littlechick ya bende orda yapacağım inşallah doğumu normal sezeryan belli değil tam olumsuz yorumları görüyorum sürekli ürküyordum tim hastanelerde bence aynı şans işi özel olmadığı sürece siz içimi rahatlattınız.
Giiizem littlechick kaç kişilik odada kaldınız acaba isterseniz tek kişilik oda tutabiliyomusunuz acaba
littlechick Giiizem isteğe bağlı değil malesef. Doğum sonrası 2 kişilik oda denk geldi. Öncesinde orda yatarken tek kişilik odadaydım
Semra03 littlechick tek kişilik odada yanınızda refakatçi varmıydı. İzin veriyorlarmı eş bekleyebiliyormu ya da kadın mı istiyorlar
littlechick Semra03 evet refakatçim devamlı vardı. Eşe izin vermiyolar. Ziyaret saatlerinde gidip gelebiliyor anca
littlechick Semra03 yok eşe izin vermiyorlar hiç bir şekilde. Bizim katın baş hemşiresi iyiydi ve ben uzun süre yattıgım için haftada bir anca izin veriyordu eşimin kalmasına
Semra03 littlechick bu saatler arasında kaçar dk duruluyor acaba kişi sayısı varmı mesela tek kişinin alıyorlar