Kızlar merhaba çam sakurada normal doğum deneyimimi paylaşmak istiyorum merak edenler vardı.
Açıklığıma bakıldıktan sonra beni doğumhaneye aldılar. Tek kişilik oda. Yattığınız yatak doğum yatağına çevriliyor. Doğumhanede yanımda refakatçim vardı.
2-3 tane asistan doktor vardı biz seslendikçe hangisi müsaitse gelip açıklık kontrolü yaptılar.
Ebelerim çok iyiydi, siz gitmeseniz olur mu dediğimi hatırlıyorum onlara. Refakatçimi dışarı aldıktan sonra ebenin elini tutup destek almıştım🥹 çok şükür doktorlarda iyiydi hepsinden memnun kaldım. Sancı çektiğim yatağı doğumdan sonra tekrar eski haline getirdiler normal odaya çıkana kadar orda yatmaya devam ettim.
Merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz