Efsun7 alinsmom_ yazın kundak zor olur aslında ama ben aldım. Çok sıcak olursa sadece bez üzerine kundak yapmayı düşünüyorum. Uyurken kundakla daha rahat eder diye bakalım
Lenay223 alinsmom_ biz dayanamıyoruz bu sıcağa bebek kundağın içinde pişer hep ben ayaklarına doğru muslin örtü örtüyorum sadece
ZeynepDuru17 alinsmom_ kundak sevmiyor rahat uyumayı seviyor benim ki bende yapmıyorum zorlamaya gerek yok bence bebekten bebeğe değişir tabi bu bazı bebekler kundağı seviyor sen önce denersin baktın istiyor kundakta uyur istemiyor zorlamazsin
asell13 alinsmom_ 1 aylık oldu kızım kundak sarıp uyutuyorum daha uzun uyuyor tabi klimalı odadayız diğer şekil asla kabul etmez bu arada bacakları değil sadece kolları kundaklıyorum
gdaslik alinsmom_ ben kundak yapmıştım temmuzda doğum yapmıştım tek kat müslin örtülerle yaptım kundağı çok rahatlatıyordu kızımı. Anne karnı hissi verdiği için rahat uyuyordu.