Yenianne6706 alinsmom_ ben kundak yapmayı hep düşünen biriydim geçen hafta doğum yaptım, bebeğim sıcaktan yenidoğan akneleri çıkarıyor malesef yapamadık zaten kendisi de kundak kabul etmedi denemelerimde, çok ağlıyor ellerini hareket ettirmeyince 🥲
alinsmom_ Yenianne6706 yaparsam zaten yarım düşünüyordum elleri açık şekilde bakalım çok kararsızım hayırlısı🥲
mevomevo alinsmom_ Şubat sonunda doğum yaptım yaklaşık 1.5 -2 ay kundak yaptı annem ve kayınvalidem onlar gidince ben açtım 😅 ama eve bebek görmeye geldiklerinde ve ilk zamanlarda babasına verirken bende kundak yaptım bebişi tutarken zorlanmasinlar bir yerini incitmesinler diye. Sonrasinda tamamiyle bıraktım kundağı.
alinsmom_ mevomevo bebeği pek görmeye gelecek yok yurt dışında yaşadığımız için ama ben bile zarar verebilirim diye korkuyorum bakalım naparım 🥲
alinsmom_ nurdangg evet öyle deniliyor bakalım naparım bi bakayım o markanın kemerine teşekkür ederim🥰
alinsmom_ Akdogan70 aslında ben de öyle düşünüyorum da işte ilk bebek tecrübesiz olunca insan napacağını bilemiyor🥲
Selma2412- alinsmom_ 25 günlüğüz ben zıbınla tutup yakmayan bi tülbentle yapıyorum kundak çünkü uyurken elini kolunu yüzüne vurup uyandiriyor ve çok ağlıyor. Sürekli kundak yapmıyorum ben sürekli yapacaksanız kademeli bırakmak gerekiyor kundağı önce tek kolu sonra diğer kolu zamanlı olarak. 8. Haftaya kadar öneriliyor kundak
Selma2412- alinsmom_ huzursuzluk durumuna göre degısıyor canım gazdan çok sancısı oluyor çıkarsa da rahat edemiyor yarım kundak yapıp pışpışlıyorum maşaAllah iyi geliyor bazen hem sabah hem akşam yapıyorum bazen de sadece akşam
Asdas123 alinsmom_ oğlum 3 aylık ilk ay kundak yapmamıştım sürekli elleriyle kendini uyandırdı korkuyordu 2.ay yarım kundak yaptım daha uzun uyumaya başladı ben müslinle yapıyorum üzerine bişey giydirmiyorum sadece bezi oluyo bu sayede terlemiyo da kesinlikle tavsiye ederim
seyma2609 Bebeklerde sıçrama refleksi olduğu için kendilerini uyandırabiliyorlar daha güvende uyumaları için yarım kundak yapılabilir bence. Hava sıcak ama klima açıkken ince bir müslinle yapmayı düşünüyorum ben de
Zynpsr1 alinsmom_ bebeğim tam tersi kundak yapınca uyanıyor huzursuzlanıyor bence çocuğa kalmış bir şey bu