melekmi22 alinsmom_ yapmayı düşünüyorum ama yarim kundak ama temmuz sonuna doğru doğum olacak gibi sıcakta bilemiyorum bende
melekmi22 alinsmom_ benim evim kisin çok soğuk yazın çok sıcak olur ince muslin ile deneyeceğim baktım olmuyor yapacak bisey yok
Belginylmz alinsmom_ bn yapmadım ama çok eliyle kendini uyandırıyordu ozmanda keşke kundaga alistrsaydim diyorum ama yaz sicakda yazık çocuğa nebilimya 😌
Fatma_ecem4 alinsmom_ 15 Ağustos doğumum kundak emzik bunlara dikkat edeceğim kullanmaya bide sallamamaya dikkat edeceğim besigjni
alinsmom_ Fatma_ecem4 sağlıkla gelsin inşallah , ben de aynı düşünüyorum nasıl alıştırırsak öyle gider
Belginylmz alinsmom_ keske 6 aylık olduk artık geçti ama siz alistrim ya çok uyandırıyordu eliyle kndini
Fatma_ecem4 alinsmom_ benim ilk çocuğum üç gün kuvezde kaldı serbest alıştı yani kundak hiç yaptırmadı çok rezil etti uyumazdi yani bu bebeğimde dikkat edeceğim inşallah