Ylmzyu bende ılk korkmuştum ama bu bünye ile ilgili bir durum bünyenin ayarladığı oynadığı diyim artık birşey, ilaçlarla kontrol altına alınıyor merak etme sen yeter ki kontrollerini aksatma benim ılk 25 mh ıle başladı sonraki kontrolde yine yükseltmiş bünyem mesela yeterli gelmedi, şuanda şükür ki istenilen düzeyde ilerliyor ama her ay kan veriyorum kontrollerimi aksatmıyorum canım