Merhaba gebeliğin ve bebeğin sağlıklı olması için Tiroit değerlerinin 2.5 altı olması gereklidir, yüksek değerler bebekte gelişim bozukluğu yaptığı söylenir , kesinlikle ilacınızı içmelisiniz ve ayda bir kontrole gitmelisiniz endokrinolojiye , bende gebeliğimin başından beri değişik dozlarda eutrox ilacını kullendım hala daha da devam ediyorum