Ylmzyu
Benim ilk hamileliğimde 12 ye çıkmıştı 2. De 25 e çıktı ömür boyu ilaç kullanıcam ama kullanılmadığında bebekte zihinsel gelişim sorunları oluyor kesinlikle doktorun söylediği dozu kullan zaten az bi doz ben 150 mg kullanıyorum 200 de kullandım 😂