bella_xx hayır bende henüz olmadım normalde günü gününe olan biriyim hiç belirti yok normalde bir hafta önceden ağrılar başlıyor anlamadım ben hem negatif dün olmam lazımdı olmadım bu günde daha gelen giden yok olsa çıkardı ama demi ben normalde ilk gebeliğimde 3 gün sonra test yapmıştım direk çıkmıştı ama silinti ondan sonra üç hamileliğim oldu üçündede 3 gün sonra test yapmıştım tabi üçüncüde kaybettim bir çocuğum var kan pıhtılaşması varmış bende bakalım