Bat 17 ama hiç regl belirtim yok. Perşembe kan testi vermiştim çıkmadı bişey. Umudu kestim gibi. Ama bi yandan da hiç regl olacakmışım gibi gelmiyor. Normalde bel kasık ağrım çok yoğun olur. Şimdi sadece vücudumda genel bi ağrı var ve daha hafif bir ağrı.