Ylmgl Kızlar n’aptınız ne durumdasınız. Gebelik haberi alan var mı. Yoksa regl oldunuz mu? Ben de ses Seda yok hala. Ağrım var hafif. 4 gün gecikti. Test falan da yapmadım. Tatildeyiz hala eve dönünce yaparım diyorum ama bi yandan da merak ediyorum.