37+4 bu gece doğuracak gibiyim sancılarım var karnım belim kasıklarım ağrıyor oğlum 4 yaşında isal olmuş sürekli tuvalette çocuğuma mı üzüleyim bayram günü hersey birikmiş valla bilmiyorum çok karışığım şöyle bi bayram vs bitseydi oğlum biraz iyi olsaydı inşallah yalancı sancıdır diyorum bi yandan da şişlik ağrılar derken doğurayım bitsin diyorum