1zehrs Dlk1616 nişasta yoğurt verdim kustu probiyotik veriyorum kaç gündür düzelmedi iştah da gitti ben doğuma gitsem batırsa üzerini üzülse yemese herseyi düşünüyorum
Dlk1616 1zehrs düzelir inşallah insan çok takar düşünür tabi ama geçmezse git mutlaka gene bir serum taksinlar
iremd-1798 Dlk1616 anladım bu ayrılık güzel bir ayrılık ama son ayrılığımız olsun evlatlarımızdan inşallah ❤️
Dlk1616 shrbrk benimde öyle bugünlerde tek bir yere toplaniyo yatakta dönmek zaten işkence iki bacak arası ağriyo artık zor kalkıyorum hayırlısı ile bir kurtulsak ☺️
shrbrk Dlk1616 ben o mesajdan sonra sabah acıle gittim doğuma alındım .suan bebek kucağımda yazıyorum .erteleemyın sancılarınızı