Dlk1616 37+2 olduk bugün 39 hafta sezaryen günü verildi devlet hastanesinde olucak ikinci doğumum sizin nasıl geçiyor bu haftalar ayri ağırlaştım ayaklarım bir haftadır şiş korku heyecan bir arada en çokta kızimi geride bırakıp gitmesi koyuyor galiba
MomyAsli_ Dlk1616 37+4 oldum 384 de sezeryan olacağım ve 6 yaşında kızım beni hastane odasında bekleyecek 🥹 ayaktaki şişlikler çok ayakta kalmaktan oluyor mümkün olduğunca uzatın ayaklarınızı benim 7 günüm kaldı sanki geçmiyor korku da var karmaşığım ☺️
Eses25 Dlk1616 ben aynen 37+3 üm ve uc bucuk yasnda kızm var en cok düşündüren onu geride bırakmak benı ve kardesini bırakıp hastane odasnda nasl ayrılcak su an anlatıyorm ama cok etkili olmuyor ve sanırım bana dahada bağlandı odadan odaya bıle tek gitmiyor sureklı yanımda karnımda ve ben sıskı lk hem hareketsizlik hemde duygusallık hemde snırlılık beni zorluyor son dokuz gün 38+4 de alıcak doktor
Csnsu3502 Dlk1616 37 + 2 gerçi 3 oldu 1 olmuş saat 😅cnm 39. Haftaya gün verdi doktor. Ama dün akşam birde bu akşam bebek kıpırdadıkça canımı acıtmaya başladı kanala mı iniyor ne hiçte anlamıyorum ilk gebeliğim ama inletiyor 🥲
iremd-1798 Dlk1616 bende 36+2 deyim 6 yaşında bir kızım var 🥹 bende kızıma diyorum devlette doğum olacağı için ben hastaneye gideceğim 1 akşam ayrı kalabiliriz kardeşini alıp gelicem diyorum ama ben sen olmadan kardeşimin tekmesini hissetmeden uyuyamam ki diyor hadisi duygusallık zaten en yüksek derece de ağlamaya başlıyorum 😟😟 artık görmeye izin verdikleri saatte annemle gelirler giderler diyorum Allah tan çalıştığım için kızım annanesi de alışık ve düşkün 😟 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏼
Dlk1616 MomyAsli_ az kalmış sizinde benimde kızım 6 yaşında ama maalesef devlet hastanesi görüşe bile almıyormus en çok buna üzülüyorum hiç ayri kalmadık 😓
MomyAsli_ Dlk1616 yaaaa çok zor olur sizin için. Benim özelde olacak öncesinde sonrasında hep yanımda olacak gece de ya anane ya babaanne ile kalacaksın dedim seçimini yaptı annanesi ile kalacak 😃 benim içinde onu öyle bakarken bırakıp ameliyathane inmek koyuyor çok ağlarım ben 🥲
Dlk1616 Eses25 benimde duygularım çok karışık kızım 6 yaşında ama o bile çok bağlandı her gece uyumadan aglatip öyle uyuyor Allah yardımcimiz olsun ☹️
Dlk1616 MomyAsli_ benimki ne annane ne babannne istiyor babasını istiyor sadece onla kalıcam diyor bir an önce gecse artık diyorum
Eses25 MomyAsli_ bnm kzm bende amelıyyhaneye gelcem dıyor anlatıyorm felan ama yok olmuyor nasl ayrılıp gidilcek nasl olucak blmıyorm hıc cok dusunuyorum
MomyAsli_ Dlk1616 ben seni odada beklerim anne bebek gelince sen gelene kadar yanında dururum diyor 🥹 bi de bilmiyorum büyük olan kız çocuğu olunca daha duygusal oluyor herhalde ya
MomyAsli_ Dlk1616 sevgileri kıskançlığa dönüşmez umarım psikolojik olarak ona zararı dokunur diye korkuyorum 😕
Dlk1616 MomyAsli_ evde burnumdan getirsede her gece yatmadan önce ben sensiz ne yapicam diye ağlıyor sen ağlama üzülme dua et biz kardesinle sana sürpriz alicaz diyorum öyle biraz rahatlıyor..
Eses25 MomyAsli_ blmıyorm ama bilerek yada duygusal bagımlulık oluyor sankı sigara gibi anne her an yannda hissetmesi lazm gibi ilerde özgüven problemi olmaz ınsalllah
MomyAsli_ Dlk1616 hediye hazırladım da allahtan bak getirdi diyeceğim bi de hediye görmeyip oralarda bagrış çağrış olmasın 😂😂😂
Dlk1616 Csnsu3502 benimde kasik kısımları bugün çok ağrıyor halsizim de valla sezaryen ama heralde pozisyonu aliyolar artik
Dlk1616 iremd-1798 ya aliyolarsa ne güzel bursa şehir hastanesi almıyormus birgün önce yatış ertesi gün doğum birgunde öyle kalınıyormus galiba 3 gün ediyor çok can sıkıcı 🫤
Eses25 iremd-1798 bnde calıstgım icn annem ve esım bakdı ama su an hiçkimseyi gözü görmüyor kmseyi istemiyor sankı hıc bensiz kalmamis gibi dogum izninde alisti hemen herhalde bır saat bıle bırakıp gidemiyorum evden asırı bağlandı ıkı gun hastanede ben bebeğe nasl verimli olucaz evdekınde aklımız ne yedi ne ıctı hastaneye gelnce bıle yanmda cok kalırsa ona sevdıgi yiyecekleri alaym derdindeyim yanıma corba mı alsam makarna mı alsam beklerseler cok felan diye