Buseemm
Benim eşimle sevgililik döneminden evlenene kadar çok zorlu sürecten gectik kavuşana kadar çevremizde bizi görenler aşkınızı yazsanız roman olur hikaye olur vesaire diyolardi..Ayriyeten sevgiliyken hep bı ilerde olurda evlenirsek bı kızımız olursa adı masal olsun aşkımızın masalı olsun derdik..Ve şimdi bı kızımız olduğunu ogrendik🥰🌺O yüzden bir aşk masalı♥️💕