Melliisaa
Amin kuzum çok çok amin risksiz ve normal doğum yapacak gebeler için en ideali eve ebe çağırmak en temiz ve en güzel ama bizim gibi riskliler şimdiden düşünüyor böyle şeyleri ne olacak nasıl olacak vs vs diye ben ultra riskli gebeyim hem yaşım hem plesanta prieva hem rahimde kitlem hemde daha önce atlatmış olduğum kanser hastalığım yani sadece bebem değil kendimde risk altındayım Rabb’im yüreği merhamet ve insanlık dolu ellere bizi teslim etsin. 🤲