Melliisaa 39+2de özelde sezaryen doğum yaptım bebek kendini doğuma hazırlamadığı için nefes alışında sıkıntı var kuvöze alıcaz dediler. Orada oksijen vermişler ilerleme gördükleri için 3 saat sonra yanıma gönderdiler. Ama ben o an hayır verin çocuğumu diyemezdim, riske atamazdım. Bebeğin iyi olduğunu görüp kuvöz süresi uzasaydı belki başka bir hastaneye ya da doktora göstermek isterdim.