Kızlar biliyorsunuz birçok haber okuduk bebeklerin bir şeyi yokken küveze alıyor özel hastaneler özellikle Ben de özel takipçiyim ve doktorun bana hızlı nefes alıp verirse küçük bir küvez hikayesi olur dedi sanki altyapı yapıyormuşçasına iki arkadaşım bir hafta arayla doğum yaptı ve onları da bebekleri küvezde Sorum şu ki biz doğum yaptık diyelim doktor muayenesi sonucu küveze alacağız dedi bizim şöyle bir hakkımız var mı Hayır ben istemiyorum Solunum cihazına bağlayın ambulans arayın raporunu çıkartın bebeğin ne sıkıntısı varsa kaşe imza atın çıkarıyorum çocuğumu diyebiliyor muyuz yaşayan annelerden yorum almak önceliğim